Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2011 22:00 - Изгрела ми е светлана звезда..
Автор: buboleche Категория: Други   
Прочетен: 1562 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 30.08.2011 17:14


 В изпълнение на Милена Караджова и Румен Тошков, от албума  "Помежду". Ако харесвате тази песен - купете си албума! Такава музика трябва да се подкрепя по всички възможни начини!
ТУК може да чуете оригинала, от който също се настръхва.

Изгрела ми е светлана звезда, 
светлана звезда, ясноно слънце, 
на равни двори, на чемшир порти. 
Не ми е било светлана звезда, 
най ми е било малкана мома. 
Какно седеше тихо думаше 
„Пукни са тресни, юнашконо сърце, 
га ми не видиш малкаса мома”. 
То са не пукна юнашконо сърце, 
най ми са пукна момина риза.

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: buboleche
Категория: Други
Прочетен: 558871
Постинги: 163
Коментари: 672
Гласове: 15264