Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2016 18:11 - Бос Хос
Автор: radosslav Категория: Музика   
Прочетен: 2347 Коментари: 9 Гласове:
23

Последна промяна: 12.02.2016 19:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
BossHoss

е група създадена през 2004 в Берлин.
През 2005 стават невероятно известни за кратко време с интерпретациите на поп песни в кънтри стил.

Хей Джо, при Ина
Ина: "Оооо вие сте туук, между другото, това е Босс, а това е Хосс. Гледах ви в "GroЯe Freicheit" и си казах момчетата трябва да ги викна тука в мойта кръчма.
Босс: „Добро решение“
Ина: „Знаех си го, в тоя момент знаех, че си пасвате тотално тукa. Това талисманче метално ли е.“
Хосс: „Това е метална ламаринка. Имам го от една добра приятелка навайо - индианка от Аризона. Направи ми го лично сама.“
Ина: „Беше ли с нея в леглото?“
Хосс: „Не! Не! Тя е някъде към средата на четиридестетте...ха ха.. и тази не (сочи Ина)“
Ина: „А гледай ти, данке шйон, данке за беседата. Не не, тя е към средата на четиридесетте. Ние тука да не сме на двайсе или кво“
Ха ха ха
Хосс: „И има три сина“
Ина: „Не е аргумент, айде, ауан, ату, атри“
дрън
Босс: Хей мадър факър ........ иха

Саундa на макс



Хей Йа
Айде ръцете горе, пляскайте, еврибади, хей ю, факър, ръцете, а така гут бой



Джолийн
Моля те, не взимай мъжа ми :)))
Джолиййн, Джолиййн
Остави ми го поне за Свети Валентин



Дос Брос



Уърд ъП





Междувременно ритъм-китариста на групата Хосс пише песните на групата сам, като например комерсиално успешният сингъл

Донт гимми дет



 


Тагове:   bosshoss,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ard - Здравей radosslav
13.02.2016 07:06
Интересен избор. Не бях чувала досега за BossHoss, благодаря за постинга.
Изглеждат добри момчета, които се правят на лоши момчета, особено с тези бели потници и татуировки.

Хареса ми и интерпретацията на ''Joleen'', не знаех също че оригиналът на песента е на Dolly Parton, но намерих и оригинала и бих казала че и двата варианта ми харесват:)

Поздрави
цитирай
2. radosslav - Здравей ard
15.02.2016 10:19
Вчера ги открих, днес ги сложих (в блога:)) Хайде на концерт :))))
цитирай
3. nalia - ?
15.02.2016 13:50
"Потребителят, качил този видеоклип, е забранил достъпа до него от вашата държава" ми се изписва на два от тях, Радо - оглеждам се за каналджия да ме вкара нелегално на концерта :-)
nalia
цитирай
4. radosslav - &nalia
15.02.2016 14:53
Ами аз съм в Германия. Явно тези които са ги качили, са ги освободили само за Германия, аз няма как да го знам докато ги линквам в блога. Но нявярно ако ги потърсиш по име ще намериш други изпълнения :))

Ние тук в Германия сме доста по-ощетени, защото youtube е орязал почти всичко заради авторските права, по искане на немските звукозаписни компании. Това само тук в Германия го има.

На кои клипове се появява?
цитирай
5. ard - ...
16.02.2016 02:12
radosslav написа:
Вчера ги открих, днес ги сложих (в блога:)) Хайде на концерт :))))


Благодаря за поканата за концерт Радо, но най-учтиво ще откажа.
Сигурна съм, че имаш най-добри намерения, но след като не те познавам не би могъл да очакваш утре (или след месец) да си стегна куфара и да взема първия полет до Германия?
Или може би тъкмо затова ме каниш - защото предполагаш че ще откажа? :))

Благодаря за поканата все пак, поласкана съм от вниманието.

@nalia
И аз имах същия проблем с двата клипа със синьото лого в левия долен край на Digster Pop, но на youtube като напишеш заглавието на песента се виждат без проблем.
цитирай
6. radosslav - &ard
17.02.2016 12:03
Да вземем по един самолет и да отидем в Тексас тогава на концерт :) Освен ако не искаш личен концерт от мен :)))))) Ам струва ли си да се ходи до тексас ако аз ще ти давам концерта :)))
цитирай
7. ard - @radosslav
17.02.2016 16:20
Предлагам виртуално гледане на концерта на BossHoss, ти от твоя си компютър, а аз от моя.
Иначе виж какви недоразумения стават.
цитирай
8. susona - стига да не се скатавам
19.02.2016 18:49
блогът ти ми е доста полезен
за немския
така че
дерзай:)
и фрайлих, мерси:)
цитирай
9. radosslav - &susona
23.02.2016 11:17
Дерзай с немската граматика :)))) Обаче имай в предвид, че преводите не са дословни, а доста освободени :)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radosslav
Категория: Музика
Прочетен: 372854
Постинги: 112
Коментари: 1126
Гласове: 2930
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол