Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2016 12:52 - Боли ме, боли
Автор: radosslav Категория: Музика   
Прочетен: 2270 Коментари: 7 Гласове:
16

Последна промяна: 02.03.2016 09:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Светлината нощна се разлива, И покрива те със лунен гланц
  Weh mir   Mondlicht zerflieЯt Hьllt dich ein in seinen Glanz Zart klingt dein Lied Und die Stille erwacht zum Tanz   Was mich hergefьhrt entschwindet Was ich war ist lдngst vergang"n Ich steh verlor"n In dem Zauber von dir gefang"n   Refrain: Weh mir, oh weh Bin auf Ewig dir verfallen Wohin du gehst Dorthin folge ich deinem Bann Weise den weg! Sei es auch mein Untergang Dein Wunsch gescheh" Weh mir, oh weh Weh mir, oh weh   Lautlos gewдhnt Liegt ein Schleier lдngst auf mir Ach wer ihn trдgt, Dessen Seelen gilt ewig dir   Aus dem Dunkel aufgestiegen, Das dich sonst vor mir verbirgt So steh ich hier Ich bin dein, was auch kommen wird   Refrain: Weh mir, oh weh...   In deine Arme sink ich hin Und die Wellen um uns seh"n Was sich lebenlang geweicht Fьr immer   Meine Seele folgte nach Und der Spiegel hдlt ihn glatt Von den Winden zart gestreift Fьr immer   Mondlicht zerflieЯt Hьllt dich ein in seinen Glanz Zart klingt dein Lied Und die Stille erwacht zum Tanz   Refrain: Weh mir, oh weh...     Santiano       Боли ме   Светлината нощна се разлива И покрива те със лунен гланц В мене тъжна песен се извива Тишината се събужда с танц.   Тук ме води спомен позагубен Страст отминала и днес е жива И стоя във здрача изомруден Твоето вълшебство ме опива   Припев: Боли ме боли В теб ще съм изгубен вечно И където и да идеш Ще те следвам безупречно. Пътят ни определи И към гибел да ме води Нека да е твойта воля Той напреде да върви. Боли ме боли   В мен витаят мисли боси Със воал наметнат вечен Този който днес го носи Той на тебе е обречен.   Оцелял във тъмнината, Дето те загръща в мрак Сам стоя във тишината Скоро ще съм с тебе пак.   Припев: Боли ме боли...   В твоите ръце потъвам Нежност носи океана И вълни към нас прииждат Тя завинаги остана   А душата ми те следва С ветровете разпиляна Гладка като огледало Тя завинаги остана   Светлината нощна се разлива И покрива те със лунен гланц В мене нежна песен се излива Тишината се събужда с танц.   Припев: Боли ме боли...     Поетичен Превод: Радо 29.02.2016
           
    


Тагове:   боли ме,   боли,   сантиано,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nalia - Гласувам за текста, Радо,
01.03.2016 15:13
музиката е със забранен достъп от тук, така че остава на въображението ми, както и събудената за танц тишина :-)
Честита Баба Марта
nalia
цитирай
2. radosslav - http://www.universal-music.de/santiano/videos/detail/video:383109/weh-mir
01.03.2016 15:26
Ау колко жалко, клипа си заслужаваше. Пробвай тука и пак се обади
цитирай
3. radosslav - http://www.clipfish.de/musikvideos/video/4260765/santiano-weh-mir/
01.03.2016 15:27
Или тук :))))))
цитирай
4. radosslav - http://www.myvideo.de/musik/santiano/weh-mir-video-m-12059820
01.03.2016 15:29
Или тук (има задължителна реклама)
цитирай
5. radosslav - ЧБМ и на теб
01.03.2016 15:30
Аз съм с един ден назад :)))))) Може би утре ще пусна нещо за Марта :)))))
цитирай
6. donchevav - Прекрасен текст в поетичния пре...
01.03.2016 22:52
Прекрасен текст в поетичния превод! Мелодията ми напомня малко на Send Me An Angel на Скорпиънс:))))
https://www.youtube/watch?v=1UUYjd2rjsE
Честита Баба Марта! Здраве и късмет!
цитирай
7. radosslav - &doncheva
02.03.2016 09:12
Благодаря ти, че ме посещаваш и винаги така искрено и възторжено коментираш. Не бях се сетил, това за Скорпионс, сега като чак го видях :))))
ЧБМ и на теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radosslav
Категория: Музика
Прочетен: 369434
Постинги: 112
Коментари: 1126
Гласове: 2930
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол