Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2013 12:01 - Среща с тяло
Автор: radosslav Категория: Забавление   
Прочетен: 2748 Коментари: 21 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Засилих се и направих няколко крачки, надървих си пръстите на краката и скочих на ръба на дъската. Тя се огъна, отблъснах се напред и нагоре. Под мене лежеше синьо блестящата водна повърхност прозрачна чак до дъното. Слънчевите лъчи танцуваха и се пречупваха през повърхността, и още докато потенциалната ми енергия се превръщаше в кинетичната при завъртането ми, знаех че това ще стане хубав скок.

 

Нямаше много хора в тоз ранен час. По-късно щеше да настане жегата и слънцегладните щяха да се спуснат през въртящите врати и да залеят зелените морави наоколо, до тогава щях да съм си заминал, а сега се наслаждавах на тишината между водата долу и облаците горе докато си мислех за мистър Бийн и оня номер с басейна и същевременно на чувството да полетя от 10те метра и да се гмурна сред хвърчащи струящи пръски в хладната вода.

 

Още докато се качвах покрай 5те метра по стълбата нагоре, две момчета се залепиха за ръба на басейна и сигурно се чудеха, защото не се случва често някой да се пробва от 10те. Бях погледнал да няма никой отдолу.

 

Винт, салто.

 

Момчетата се развикаха внимавай спри обаче кой ли да ги слуша, а и да ги бях чул, за какво ли да се хвана за да спра. Три метра над повърхността се изправих като свещ докато те ръкомахаха с вдигнати ръце интензивно и крещяха. Три метра над повърхността вече нищо не може да се направи.

 

С изпънати напред ръце, разцепих повърхността. В същият миг се сблъсках с нещо твърдо, все едно че се изпрасках в камък, болката проряза ръцете, рамото ми и после цялото тяло. Още преди да съм се гмурнал изцяло се извих в страни, изплясках се във водата и разбрах: Скочил си върху друг човек. Скочил си от 10 метра върху друг човек. Все едно кола в стена да се удари.

 

Почувствах как тялото под мен потъва, пляскащи ръце и бодяща болка в рамото. Мислех си че съм Леонардо ди Каприо и в прегръдка с Кейт Винслет потъваме към дъното на океана, но бързо се освестих, гмурнах се хванах потъващото тяло и го затеглих към повърхността. Горе ме посрещнаха двете момчета и още трима мъже, докато излизах от водата и докато измъкваха другото тяло на едно момиче, което явно не беше в съзнание. Вдишах дълбоко няколко пъти и си размърдах рамото, болката остана но явно нямаше нищо счупено. Какъв невероятен късмет. Погледнах тялото сложено да легне до мен на земята и един спасител дето се опитваше да прилага помпане с ръце и едно от момчетата да казва Ква е тая тъпачка да плува под кулата за скокове.

 

Погледнах Тая-та - Чернокосо и красиво младо момиче с бял бански на огромни макове. Тялото и излъчваше нещо подобно на неописуем цъфтеж на цветя от горска поляна, с две думи – летен дъх.

 

Наведох се над нея и му викам на спасителя Погълната вода не е толкова важна, шока е важен, аз ще я оправя, аз съм лекар опитах усмивка, но в същия момент рамото ме сряза и се получи нещо като крив макарон по-точно студент по медицина. Клепачите и бяха затворени и трепереха леко, дъхът и беше равномерен, проверих и пулса, сложих си ухото на гърдите и.

 

- Сега да викам ли линейка - попита спасителя.

- Няма да е нужно. Имала е голям късмет, сигурно в последния момент се е гмурнала и така е омекотила удара. Сигурно е сега ще се съвземе.

- Трябва да я напляскаш като се съвземе – каза едно от момчетата – как може да не погледне нагоре като плува там.

- А на тебе всичко наред ли ти е? – попита ме спасителя.

- Малко рамото ми – опитах пак една усмивка и пак не успях – обаче ако вземе да се оплаквам за всяка драскотина дето я имам, трябва да вия нон стоп като сирена наоколо.

 

Изсмяха се. Уплахата беше отминала.

 

-          Аз ще се погрижа за нея, да не правим панаири сега, важното е, че нищо лошо не се случи.

 

Взех главата и в скута си, и отметнах косата, за да открия лицето. Красиво малко лице, като южно слънце и топъл вятър. Сигурно има тъмни очи, си помислих. Млада, дълги крака, стегнати гърди и тяло, което в същия момент потрепна. Сега ще се съвземе си помислих. Хванах я за раменете в същия момент тя си отвори очите. Черни са помислих си аз, познах, по-черно няма и как да има.

 

Отвори си устата да каже нещо, но не се беше съвзела съвсем и не успя. Вместо това се хвана за ръцете ми и подскочи като котка все едно съм искал да я удуша. Изтъркаля се настрани, седна и си сви юмруците.

 

-          А бе тъпак, идиот – измотолеви с мъка

-          Добър ден – отговорих

-          Що скачах докато аз плувам отдолу?

-          А ти защо плуваш докато аз скачам? И откъде изобщо се взе? Като скочих те нямаше.

-          Аз си плувах под кулата съвсем спокойно когато то скочи. Ти си голям идиот. Можеше сега да не съм жива.

-          И двамата.

-          Ти си виновен – прободе ме с очи.

 

А очите и се бяха превърнали в нажежени въглени. Малкото лице беше загубило нежния си тон и се беше преобразило в израз на дива котка в опасност, което беше и очароващо и завладяващо. Ангел и дявол ... си мислех, егати жената.

 

-          Няма да се разпрявяме сега кой е по-виновен и кой е лекомислен - мръднах си леко рамото и болката се върна. Хм поне две седмици няма да мога да плувам. Обаче се запознах с момичето с въгленовите очи – а и да ти кажа вече сме роднини.

-          Да бе, да!

-          Теоретично и двамата сме умрели, обаче и двамата сме живи. И тва ако не е съвместно едновременно прераждане, близнаци сме.

-          Ти да не си философ?

-          Не, лекар съм.

-          А верно ли, и така ли си набираш пациенти?

-          Още не. Не съм завършил.

 

Почнахме да се смеем. Дойде до мен.

 

-          Хлорираната вода има гаден вкус.

-          Да ударим по един коняк, за подобряване на вкуса.

-          Толко рано!

-          На коняка не му ли е все едно?

-          По-добре кафе.

-          Нека да е кафе.

 

Ходеше като сърна, сякаш не стъпваше по земята, безшумно, леко, грациозно. Беше по-висока отколкото изглеждаше легнала. Едно от момчетата плуваше до ръба на басейна.

 

-          Да я напляскаш по дупето – извика – ама здраво, та да мисли друг път.

-          Типично мъжка работа – каза тя - сега ще ме изкарате мене ли виновна, кво?

-          Ако ще ти стане приятно да го чуеш добре, аз скочих на сляпо. Гледам некви макове долу и си викам, скачай бързо да ги откъснеш.

-          На тъпак ли ще се правиш сега? – подръпна си маковия бански и го пооправи.

 

Магията която излъчваше ме удари като концентриран сноп лъчи барута на кибритена клечка. Като през лупа. Тръгнах към нея рамото ми увисна, не можех да си вдигна ръката.

 

-          Ти си ранен - очите и припламнаха стреснато.

-          Само съм си натъртил рамото.

-          Аз съм виновна. Ау ау. Влязох във водата и не съм видяла че...

-          Нали се рабрахме, че аз съм виновен.

-          Обаче не е точно така. Ти си... Тебе те боли...

-          Е сега ще му ударя една коняк упойка пошегувах се.

-          Стаята ми е наблизо, по-добре да отидем там – предложи тя.



Тагове:   среща с тяло,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. travell - ;)
31.03.2013 12:32
Абе защо е трябвало да скачаш от 10ката? Скачаш "бомба" от 3ката до нея и се запознавате :)))
цитирай
2. pvdaskalov - ! * ! *
31.03.2013 13:07
Ах, Дяволе, забравих да дишам, доде разбера кво ще стане. Определено си по-добър с писалка в ръка, отколкото с китара под мишницата. Признай си сега, изпълни ли препоръката да я напляскаш по дупето или те болеше ръката?
Ти, чичо докторе, въобще не си виновен. Кво прави тя под трамплина? Аз зная действителен случай с трагичен край.
Професионална кранистка отива да си отбележи на стоманеното въже къде спира платформата аа еди кой си етаж. В това време отгоре изпускат пакет с паркет при разтоварването и... белята става. Соцправосъдието накара работника там, горе, още 20 години да работи след пенсионирането, за да изплати присъдата. Къде, къде несравнимо по-жизнерадостен е твоят случай... И по-справедлив, най-важното! Я вземи та пусни едно какво да е продължение. Иначе ние, твоите читатели, няма да те признаем за героя от разказа! Заплаха, ако щеш се сърди...
цитирай
3. coacoa11 - :)) страхотно!!!
31.03.2013 13:08
от мен продължението - скоковете продължават и в леглото, резултатът - виж тук:
http://www.youtube.com/watch?v=4m83smg6LNA
водата е живот:)
цитирай
4. arrow11 - :)
31.03.2013 15:05
Изпъвам тяло като струна,
и скачам в синята лагуна.
Ахаа... водата да целуна,
но долу плувала маймуна.
Случайна среща във водата
ирония смешна на съдбата...
цитирай
5. hloris - Олеле,и аз като жабката си помислих само че,
31.03.2013 22:15
следва дълбоко подводно гмуркане в леглото,изследване на два
приказни подводни свята...
Ей,ти,дяволе...как си го оставил...всеки да го довърши според фантазията
и въображението си....:))))
Продължението аз ли да го допиша,м,разрешаваш ли?!?
цитирай
6. radosslav - Версия travell
01.04.2013 02:05
По едно време девойката казала:
- А бе ти знаш ли, че тук в съседната пресечка току що откриват най-новия космически кораб за околозвездни забавления я да отидем да погледнем само.
Точно като стигнали един очилат чичко разбивал шампанското в корпуса с думите "Този космически кораб с името Тинтириминтиританик, е най-здравия във вселената и никакви магнитни бури не могат да го потопят в космобездната нито в черна дупка". Хвърлил шишето от 10метровия трамплин и о ... ужас то влязло направо във въздуховодите на плазмения 16цилиндров турбокомпресорен двигател с директно впръскване. Разбира се журналистите замазали всичко и девойката и студентът по медицина щастливо се качили на борда и отишли в каютата на момичето, както било обещало. Но не щеш ли след 2 седмици плаване и забавления с космическия оркестър, в една тъмна космическа нощ, се появил огромен астероид на космохоризонта. Капитана бил пиян, заместника оправял готвачката, а другите от екипажа играели карти. А и то нищо нямало да се случи ако капитана в съня си не ритнал без да иска тъч скрина на управлението и вместо в астероида се ударил в една черна дупка.

Тъжна история (с Леонардо ди Каприо)
цитирай
7. radosslav - Версия pvdaskalov
01.04.2013 02:23
И тъй между двамата пламнала истинска ромеожулиетовска любов. За нещастие бащата на момчето бил от ГЕРБ, а на момичето от БСП.

Момчето се обадило на баща си по жиесема, който през това време ритал топка след като бил разпоредил поредните три подслушвания.
- Ти луд ли си бе? знаеш ли кой е баща и, бе? Тия са мръсни комунисти още от времето на Хан Аспарух. Тъпак с тъпак, 1300 годи виж докъде ни докараха тия комунисти, две магистрали не могат да построят, добре, че сме ние от ГЕРБ. и так. нат. в същия стил, всички знаете как продължават следващите 15 часа стандартни антикомунистически ругатни, ако не знаете, вижте за справка коментарите в днес.бг

Момичето казало на майка си в кой се е влюбило
- А ма ти луда ли си ма, тоя е мутра, нищо че са прай на доктор, това е за прикрите, в докторската чанта си носи контрабандните канали и подслушвателите за олигарси. За 3,6 години съсипаха държавата, дето преди цъфтеше и прецъфтяваше, а тия от наще цветове една ядрена гъба не можаха да ожънат и так. нат. 15 часа антимутренски ругатни.

Тъжна работа, но народа има избор - мутри или комунисти

Минали изборите, семействата на мутрите и комунистите се прегърнали направили сватба на младите и вдигнали тока с още 20 стотинки.
цитирай
8. radosslav - Версия coacoa11
01.04.2013 02:36
Студентът по медицина целунал красивата въгленоока принцеса и в същия миг тя се превърнала в жаба
- Тъпак с идиот, виж какво направи с мен - изкрещяла му тя, както само невярна съпруга след 7 годишен брак може да крещи и от яд го наплюла с жабешка слюнка по малкия пръст на крака. И о чудо, в същият миг студентът се превърнал в жабок и двамата се метнали в басейна със скок. Незнайно защо, решили след това, че им е по добре за се върнат в родината и даже и досега си живеят щастливо в блатото, като всеки петък вечер се напиват с тръстиков джин, а той си скача редовно върху нея.
цитирай
9. radosslav - Версия arrow11
01.04.2013 02:45
Пристигнали в хотелската стая и студентът веднага отворил минибарчето на хотела и изпил за една минута всичките мини коктейлчета дето камериерката се надявала, че ще стигнат за 3 месеца. А тя пиеше само джин.
- Боли ли те още - попитало момичето
- Да.

Изпил още три водки, 5 уискита, две ракии, спирта от медицинската чанта, аспирина изял за мезе и накрая ударил две каси бира. А тя пиеше само джин.

Спал цял ден и цяла нощ, а на сутринта така го тресяла главата, все едно че е coacoa11 в събота сутрин. За секс и дума не можело да става, но пък тресенето на главата му било от полза, защото почти не чувствал да има болки в рамото, а до него на леглото прочел една бележка:

"чакам те под трамплина с джина тъпак идиот"
цитирай
10. radosslav - Версия hloris
01.04.2013 02:49
щом имаш желание дописвай и без тва ми се доспа
цитирай
11. coacoa11 - Нова жабешка приказка. . . Сигурна ...
01.04.2013 12:23
Нова жабешка приказка...
Сигурна съм, че ще стане част от жабешкия фолклор в блатото:)
Прати джина по arrow, пък върви после пак скачай от трамплина :))
Моята версия е най-хубава :)

radosslav написа:
Студентът по медицина целунал красивата въгленоока принцеса и в същия миг тя се превърнала в жаба
- Тъпак с идиот, виж какво направи с мен - изкрещяла му тя, както само невярна съпруга след 7 годишен брак може да крещи и от яд го наплюла с жабешка слюнка по малкия пръст на крака. И о чудо, в същият миг студентът се превърнал в жабок и двамата се метнали в басейна със скок. Незнайно защо, решили след това, че им е по добре за се върнат в родината и даже и досега си живеят щастливо в блатото, като всеки петък вечер се напиват с тръстиков джин, а той си скача редовно върху нея.

цитирай
12. arrow11 - поръчка за нов разказ: среща с ...
01.04.2013 17:49
поръчка за нов разказ:
среща с духове
във късен час :)
цитирай
13. travell - :)
02.04.2013 18:29
Трябваше да поясниш Радо, че след тази случка с басейна, вече само тя му се качва на главата (а може би и скача).
цитирай
14. anibel - От мен...
02.04.2013 18:30
имаш едно огромно БРАВО!
Впечатлена съм отново!
Знаех си, че това го можеш по-добре...
но ти надмина дори очакванията ми...
Все пак се радвам, защото нюха ми не ме подведе, както тъпата к...а - музата ми...
....а вариант за мен... имаш ли?
цитирай
15. radosslav - &coacoa11
03.04.2013 11:54
изпратихти един джинс тоник по стрелата
цитирай
16. radosslav - &arrow11
03.04.2013 11:56
може ли разказ с духки, а не с духове.

Как се казва мъжкия на мухата?
цитирай
17. radosslav - &travell
03.04.2013 11:57
Честно казано, не знам какво е станало по-натам, ако можеш измисли го
цитирай
18. radosslav - &anibel
03.04.2013 12:03
Чакай ме под дъската, когато се срещнем ще ти разкажа версията :)))

ПП Не съм съгласен, че разказите ми са по-интересни, песните или виенето ми, с други думи казано, събира повече гласове и прочитания. А се чудя дали някой въобще слуша нещо, няма критика, няма.
цитирай
19. elineli - Луди
03.04.2013 21:27
макове, посред зажаднели берачи ...
Мисля си, дали, ако героят ти беше я видял преди скачането нямаше да избере мариачи ... (за евентуално положителен финал :)
цитирай
20. radosslav - &elineli
04.04.2013 18:58
Студентът ако я беше видял сигурно нямаше да скочи, щот и без това вече си има две. Знаеш ли го вица защо един студент има винаги по две любовници.

Казва на едната че е при другата, казва на другата че е при първата и цяла нощ прави чертежи и учи ли учи. (Не важи за икономическия, там най-ниската оценка е 4+)
цитирай
21. coacoa11 - :) много време мина. джинът изобщо ...
05.04.2013 21:07
:) много време мина. джинът изобщо не пристигна. стрелата го е изпил вместо мен. прати друг. най-добре с amazon yesterday shipping :))
http://www.youtube.com/watch?v=HA_gwzx39LQ
не ползвай chair mail, pls...
http://www.youtube.com/watch?v=b_KVTsg9PLw
и не изпращай мляко, моля...
http://www.youtube.com/watch?v=bhIqFOEFkk0
абе един автомат за джин ще ме направи щастлива:
http://www.youtube.com/watch?v=lqT_dPApj9U
цитирай
22. travell - !
07.04.2013 12:46
radosslav написа:
Честно казано, не знам какво е станало по-натам, ако можеш измисли го

Продължението вече е факт! Пускам го на твоя отговорност :)))

"Среща с тяло 2"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radosslav
Категория: Музика
Прочетен: 369623
Постинги: 112
Коментари: 1126
Гласове: 2930
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол