Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2014 17:11 - Носи ме река
Автор: radosslav Категория: Поезия   
Прочетен: 5513 Коментари: 28 Гласове:
41

Последна промяна: 15.12.2014 19:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Едно джудже живее в календара
и дните ми прелиства със прилежност,
а аз пък съответно остарявам
като река към океана вечност.

На десет бях един хлапак
по цял ден улиците обикалях,
дърветата катерех като котарак,
а зимата с шейната се пързалях.

На двайсет бях ленив студент
и сутрин във леглото се въргалях,
момичетата изучавах устремен,
а после изпитите си провалях.

На трийсет срещнах моята жена,
света видях, държави обикалях,
родиха ни се после две деца
и даже емигрирах като паяк.

Сега се хванах къща да строя
понеже още нямам средствата за замък,
с приятелите пея и се веселя
край буен огън с неугасващ пламък.

И тъй реката си тече, тече
и лодките ни в нея плават
към океана ни влече, влече
и безвъзвратно дните отминават.

15.12.2014 Радо








Гласувай:
42



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Браво, Радо! Много приятно съм и...
15.12.2014 20:57
Браво, Радо! Много приятно съм изненадан. Много!
Все едно съм го писал аз.
Тая тема и мен ме занимава много.

И тъй реката си тече, тече
и лодките ни в нея плават
към океана ни влече, влече
и безвъзвратно дните отминават.

Виж ти! Отдавна не се е появявало нещо свежо.


цитирай
2. radosslav - Свежо
15.12.2014 21:09
верно, много се е сдухал блога, мен като ме нямаше две години. Сега се връщам с гръм и трясък и после пак изчезвам. Днес се говори само за тикви и меркели и газ...:)
цитирай
3. анонимен - Е какво да направим. Стиховете ги ...
15.12.2014 21:35
Е какво да направим. Стиховете ги публикувам в Откровения, защото тук поезията вече не интересува никого.
цитирай
4. emi1ts - Много
15.12.2014 22:17
смело и искрено - като изповед!Поздравления отново!За изпълнението и клипа- също!Най-вероятно постигнато с много упоритост, търпение,усилия, и много желание!Сигурно сте удовлетворен от резултатите - с основание!
Пожелавам Ви успех в любимото занимание!Приятна вечер!
цитирай
5. tota - Поздрави!
15.12.2014 22:21
Стихове за вечната тема на живота - за изтичащото време като водата, и ние по течението се носим с превратностите ни. И така " безвъзвратно дните отминават." докато стигнем без края.


цитирай
6. radosslav - &emi1ts
15.12.2014 22:28
Благодаря за коментара и интереса! Клипа нещо не ми харесва много и утре ще го презапиша. В интерес на истината, не съм вложил много усилия :))) Е така на прима виста и сега забелязах, че в клипа има някои леко неточни тонове :))) меко казано
Също пожелания за приятна вечер
цитирай
7. radosslav - &tota
15.12.2014 22:32
А ние все се скитаме нанякъде :)))
Поздрави!
цитирай
8. donchevav - Ех, хубаво е така, поне веднъж в г...
16.12.2014 04:58
Ех, хубаво е така, поне веднъж в годината, човек да спре, да се огледа надясно, наляво, да се услуша - и да премине отсреща. И оттам - от другата страна, да погледне своето житие-битие - отдалече подробностите се размиват, остават значимите неща - в умален мащаб, подредени и компресирани - преживени...Детските игри, учението, любовта....дилемата родина-чужбина и борбата за дома и за хляба...и песента! Ех, българска душа - широко скроена, богата и волна!
Стиховете много ми харесаха! Песента - също...Благодаря! Поздрави!
цитирай
9. waterway - Оставям по течението
16.12.2014 08:16
Оставям по течението за преработка:

Лучшие Цыганские Песни и Романсы (101 tracks)
https://www.youtube.com/watch?v=DXgcj4Yvj0c

:)
_______

"Носи ме река" - Много ми хареса!
А това: ''Сега се връщам с гръм и трясък и после пак изчезвам.'' - никак :(
Но посоката на ядрения процес е въпрос на избор, нали? :)))

Поздрави!
цитирай
10. katan - Много хубаво стихотворение!
16.12.2014 08:19
Прилича на равносметка.
Липсва "на 40 ...", което ме кара да мисля, че наистина е равносметка за 40-та година.
Ако не бъркам - ДА СА ТИ ЧЕСТИТИ, ако греша нека всичките да са честити и пълноводни като река, в която лодките си плават и бързат към океана.
Казал си много с написаното!
Не бързай да изчезваш отново!
Поздрави!
цитирай
11. serengeti - много красив стих!
16.12.2014 09:55
много красив стих!
цитирай
12. radosslav - &donchevav
16.12.2014 13:31
:) Нали, .... да премине човек от вертикала в хоризонтала и да си направи равносметка :))) къде е бил крив, къде прав, какво е загубил и спечелил, а и да погледне в какво има смисъл и в какво не. Благодаря за коментара.
цитирай
13. ferhunde - Кушел, ти откога стана поет бе, пич?:)
16.12.2014 13:41
kushel написа:
Браво, Радо! Много приятно съм изненадан. Много!
Все едно съм го писал аз.
Тая тема и мен ме занимава много.

И тъй реката си тече, тече
и лодките ни в нея плават
към океана ни влече, влече
и безвъзвратно дните отминават.

Виж ти! Отдавна не се е появявало нещо свежо.



цитирай
14. ferhunde - Най -после на първа да не е само пр...
16.12.2014 13:43
Най -после на първа да не е само прокиснатата боза на един ненормалник, който не само че се помпи сам, ами и саям си коментира с никовете Favn и 40ciirs, ненормалникът.;)
цитирай
15. radosslav - &waterway
16.12.2014 13:49
На мен пък много ми хареса линка и го сложих в предния постинг :)))
Избор, извор или неизвор, нали знаеш, понякой път, ние избираме един път, ама друг път!! понеже течението е в друга посока и ни влече, влече :)))) И може би е по-добре :)))
цитирай
16. radosslav - &katan
16.12.2014 13:52
Просто четиридесет не се вписва в мелодията на стиха :)) А иначе то се подразбира. Аз не бързам, просто сега имам време, а за в бъдеще да видим, накъде тече реката :)))
цитирай
17. radosslav - &serengeti
16.12.2014 13:54
Мерси за Коментара! Кратко обаче от сърце :)))
цитирай
18. radosslav - &ferhunde
16.12.2014 14:06
Какво да кажа? :))))
цитирай
19. ferhunde - Нищо не казвай. Гордей се, че си н...
16.12.2014 14:18
Нищо не казвай. Гордей се,че си нормален блогър, а не чучело, което се помпи само и се коментира само, само за да му се мъдри муцуната всеки ден на първа:)
цитирай
20. radosslav - &ferhunde
16.12.2014 15:07
Възгордях се :))))))
цитирай
21. selena3 - За лицето Станков ли става дума,
16.12.2014 15:21
ferhunde написа:
Нищо не казвай. Гордей се,че си нормален блогър, а не чучело, което се помпи само и се коментира само, само за да му се мъдри муцуната всеки ден на първа:)

което наскоро уволниха по некадърност от община Варна и сега поради много свободно време кибичи денонощно в блога и с баба яга йотова са облизват взаимно?
цитирай
22. ferhunde - Само така!:)
16.12.2014 15:27
radosslav написа:
Възгордях се :))))))


В сайта има няколко категории. Нормални блогъри, откачаалки, които всеки ден се помпят , за да са на върха/ чучела/ и некадърни графоманки / баби яги/.
Втората и третата категория са блоговите хлебарки:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
23. waterway - 15. radosslav - &waterway
16.12.2014 19:16
radosslav написа:
На мен пък много ми хареса линка и го сложих в предния постинг :)))
Избор, извор или неизвор, нали знаеш, понякой път, ние избираме един път, ама друг път!! понеже течението е в друга посока и ни влече, влече :)))) И може би е по-добре :)))


Толкоз път за един линк, че и видоизменен, и то в предния постинг...
Никой път повече!
:-)))))

Колкото до избора...Хм...Обобщавам: Избираме, ама друг път!
:))))

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.Шарена компания те влече, а? :))))

цитирай
24. distrelets - Интересно стихотворение,
16.12.2014 19:30
:))))) вечна тема, размисли и желание за равносметка. Стилът ти ми допада много! Не е вярно, че никой в блога не се интересува от поезия, а и колкото и малко да сме, важното е, че ни има :))))! Поздрави от мен!
цитирай
25. radosslav - &waterway
16.12.2014 19:45
Почти те разбрах, обаче аз какво да очаквам, като и моят коментар е такъв един полуразбираем.
Верно е, че линка не е същият просто е ЛИНК++ тоест твойте 101 ++ още няколко, да не ми се сърдиш? Ако искаш ще го коригирам?
Никой нищо не влече, всеки е свободен да изрази мнението си. Сега като се сетих за една интересна фолклорна дума използвана често от баба би. Знаеш ли какво е привлечено. Например пирон намерен на улицата или желязо от двора на стопанството, са привлечени предмети :)))
цитирай
26. waterway - 25. radosslav - &waterway
16.12.2014 20:07
radosslav написа:
Почти те разбрах, обаче аз какво да очаквам, като и моят коментар е такъв един полуразбираем.
Верно е, че линка не е същият просто е ЛИНК++ тоест твойте 101 ++ още няколко, да не ми се сърдиш? Ако искаш ще го коригирам?
Никой нищо не влече, всеки е свободен да изрази мнението си. Сега като се сетих за една интересна фолклорна дума използвана често от баба би. Знаеш ли какво е привлечено. Например пирон намерен на улицата или желязо от двора на стопанството, са привлечени предмети :))) Общо взето привлечена компания :)))


Почти нищо не искам :))) Още по-малко да дълбая с привлечен пирон нечие стопанство :)))

пп. За изяснение: Пошегувах се за ЛИНК ++, обаче като започнеш да се обясняваш за една шега, която е останала неразбрана, значи има разминаване в чувството за хумор. И сякаш тя вече не е шега.
пп1. Мястото на преместения ЛИНК ++ си е точно там, където си го поставил сега.

Приятна вечер пожелавам.
:)
цитирай
27. radosslav - &waterway
16.12.2014 20:12
:))) Шегата - разбрана :))))
цитирай
28. radosslav - &distrelets
16.12.2014 20:16
Хубаво е да има дискусия, всеки да може да изрази това което чувства и мисли, разбира се като се спазват определени допустими културни норми. Все пак понякога са допустими и конфликти и крайности, ако са интересни :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radosslav
Категория: Музика
Прочетен: 369442
Постинги: 112
Коментари: 1126
Гласове: 2930
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол